Sansar Salvo – Sen de Böyle İstiyorsun

Sansar Salvo – Sen de Böyle İstiyorsun

Dört tarafta kötülük artı altı kıtada savaş
İnsanlardan hedef alınca kelimelerime yanaş.
Kan akıtma kardeş aş bulunmaz diyarlar var.
Gözlerinde kanlı analar kan ağlar. Anlam bulamam.
En sonunda mermi, darp, tecavüz hem de gündüz.
Bu böyle olmaz. İnsanlar utanmaz.
Bastı üstüne ve astı haklıyı.
İnsanlar utanmaz. Ayıp bu kastı şarkımı.
Bu konu incelense güzel karşısında savaşılsa.
Savaş savaş karşısında olursa savaş.
Uyanık ol elinden geldiğince, onurla savaş.
Şeytan hep içinde kardeşim onunla savaş.
Saçmalaşma yaşadı aşk sonunda bak sonunda.
Her tarafta bi bağımlılık her tarafta burda.
İnsanlar hep hırslarıyla, hevesleriyle ama bu hedefe kitlenen bi mermi olmamalı
asla.

Zaferini kazan oyununda anlam olsun zaten sende böyle istiyorsun.
Barışla, mecbur olmadan savaşma. Dünya herkese yeter ve yok olur savaşla.

Beyaz bayrak çek bırak bu yönünü ahmak.
Siyah giyen yüreğinde ne yazık ki fazla.
Çocuklar ölüyor Ortadoğu’da ve Afrika’da.
Güneydoğu Anadolu ve Mezapotamya’da.
Susuzluktan, açlıktan, mermilerle vurularak.
En karanlık şarkım oldu şurda ölüme bak.
Gerek mi çek-bırak, hain tuzak ve ırkçılık.
Geç yaşında analar her gün televizyondalar.
En yaralayan şekilde, göz yaşlarıyla.
Kötüler kazanıyorlar amaçlarıyla.
Kürt’ü Türk’ü Türkiye’de huzurla kalınca.
Anca açlık, sefalet ve yoksulluk biter.
Sorunlar nedensiz böyle anlayışsız olma.
Kafanı mecbur olmadıkça savaşmaya kurma.
Problemler gırla insanlarda. Merhametsiz olma.
Kültürümden gelir. Benim lirikler çıkarmam.

Zaferini kazan oyununda anlam olsun zaten sende böyle istiyorsun.
Barışla, mecbur olmadan savaşma. Dünya herkese yeter ve yok olur savaşla.

Sansar Salvo – Kimse Korumadı Bizi

Sansar Salvo – Kimse Korumadı Bizi

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzü de yine bugün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzü de yine bugün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Yine içim kararıyor ruhum oldu sefil
Yürüdüğüm sokakların havasıda koyu
Keyfim iyi değil benim bir yanımda deli
Ayırdığım sayfalarım şarkılarım olur

Tehlikeli muhitlerde bir çok iyi çocuk
Yarınlarını yakıyor ve biçimleri bozuk
Çünkü seçimleri bozuk başka şansları da yok
Kasmayın moruk kimisi de yaşıyor bi show

Bunu çok duyan oldu çeteci kimi oğlum
Geçimine de zorluk çıkar para korku
Bir çok sebep oldu ve suç yapan olgu
Sataşıyorlar harbi senelerime katil

Kafayı yemiş yani ve üç paraya talim
Masaya vurun haydi bu saldırılar hain
Asılı kalır aklıma bir çok ihanet
Yaşım olur otuz iki aynen devam et

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzüde yine bugün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzüde yine bugün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Dört taraf tehlike, şiddet, ihanet
Geleceği masada zehirden ziyafet
Çekenleri yazdım bir düşman ziyareti
Gibi beklenmedik kalbim misafir

Esaret felaketi maddi bir lanet
Herkesin bildiğini saklıyoruz gösteriş
Kıskanç korkak aşağılık bir name
Tamamen aklını kaçırmış hane

Kimin yolu belli büyük terelelli
Ve ayrıca cinneti ve hüznü belli
Kimin meselesi kime dert yapar hangi
Yüzünü çizer belli mi? sorunumuz engin

İçini biçer harbi kaçını takıyım ki?
Uçurumunuz adi ve kanatlanan ben
İşine bakan akil kafası basıyor ki
Ve çok kolay iyileşip sakatlanan ben

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzüde yine bu gün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzüde yine bu gün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzüde yine bu gün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi

Yeni ışık yakıyoruz karanlığa gibi
Durumumuz beter kimse korumadı bizi
İstanbul’da gökyüzüde yine bu gün gri
Durumumuz beter kimse korumadı bizi